Tema: Re: Slidziu nuoma Val Gardenoje
Autorius: nox
Data: 2012-02-16 15:17:46
Kazin ar taip jau geriau Lietuvoje... Pvz pries pora savaiciu, salia
Valgardenos per www.skiset.com internetu nuomavau slides. Savaitei 7d.
isejo 56 Eur (be batu), o pacios slides Performance lygio (3 lygio
pasirinkimas is 4 galimu). Su batais butu kainave 64 Eur. Pigiausias
pasirinkimas pirma kart ant slidziu stovintiems (Economy) - 40 Eur su
batais. Kokio velnio temptis sudroztas lietuviskas slides, jei gali
gauti sio arba blogiausiu atveju praejusio sezono slides vietoje ir kada
panorejes pasikeisti i kitas, nors ir kasdien. (pvz zmonai is vis dave
nuliovas slides).
Sudejus sugaistus laikus slidziu nuomai, ju tasyma oro uostuose ir
drebejima kad kas nenupizdintu (oi jau tu LT slidziu nuomu sutarciu
navarotai...), nerandu jokios logiskos priezasties ar paiskinimo kodel
yra geriau ir pigiau nuomotis Lietuvoje...