Tema: Re: samsonite
Autorius: Meier
Data: 2012-02-19 20:15:02
Mano Carlton atlaikė kokias 20 kelionių laisvai, ir tik po pastarosios
kelionės (nuostabusis Heathrow, ačiū!) šiek tiek įlūžo rankena. Turiu kelių
dydžių Carlton, visais patenkintas - manau bene geriausias kokybės/kainos
santykis.

Meier

"kaiser"  wrote in message news:op.v9lxukm0lbth2r@dell-gx520...

Taip pat turiu didelį medžiaginį Carlton. Naudojamas kelinti metai.
Visiškai patenkintas juo. Nesu didelis keliauninkas, bet keletą kelionių
Europoj ir Turkiją bei Egiptą atlaikė. Kol kas matosi jog naudotas tik
pagal tai jog šiek tiek purvinas audinys vietomis. Pirktas už 20GBP :)

--
kaiser