Tema: Re: samsonite
Autorius: unce
Data: 2012-02-08 09:52:57
Pas mane toks tik pilkas. Nusipirkau, kai taip pat nepigus Caterpilar
neatlaike antros keliones - ir net ne metymo aerouoste, o ramaus vaziavimo
Paryziaus saligatviu. Parduotuvej atsizegnojo ir pasake, kad garantija
galioja IKI pirmos keliones, tipo jie garantuoja kad nesulus guledamas
sandeliuke. Todel emiau kas pasiule normalesne garantija. Kol kas
nesiskundziu, tarnauja gerai.
Nors transportavimo poziuriu, kai tenka paciam toli tysti per visokias
kliutis, gal ir patogiau yra uz kampo traukiamas, tada lengviau pralenda pro
visokius kuoliukus, kuriu pilna metro ir aerouostuose, bei paprasciau paimti
nesimui kai reikia laiptais lipti.