Tema: Re: kur ltu pirkti samsonite lagamina
Autorius: Audrius K.
Data: 2012-02-11 13:19:57
On 2012-02-09 22:10:34 +0200, Andrius V. said:

> norejau pasakyti tai kad zmones tikisi jog jei apie 25kg lagaminas bus
> numestas is lektuvo ant zemes ir bus sudauzytas tai del garantijos bus
> pakeistas nauju :D na gerai jei kam apmoka uz sulauzytus lagaminus.bet
> su kokiu ryanair tai kiek zmoniu pasakojo apie sudauzytus lagaminus,tai
> nieko nepese is aviakompaniju.per keleta metu girdejau tik viena kart
> kad pakeite ir tai tik kiek pamenu USA tai ivyko

Perkant USA man is karto aiskino, kuris modelis geresnis, o kuri daznai
tenka keisti  ar remontuoti (del metymo ir nulauztu ratuku, pagal
garantija). Taip, kad nereikia lia lia apie netaikoma garantija del
metymo.
Sekantis dalykas, kur pigi suduva numetus subyra (viena tase su
ratukais uz 100lt po pirmo skrydzio liko be ratuku ), tai samsonite net
po usa patikrinimu paliktas uzrakintas vienu uzraktu (!), metytas taip,
kad imustas aliumininis remas (tiek imusti galejo tik numetus is nemazo
aukscio) atejo su visu turiniu, puikiausiai besidarinejantis, su visais
ratukais. Matesi, kad stipriai metytas, bet - sveikas. Taip, kad
nereikia lyginti sh...do su geru daiktu, o taip pat ju garantiju...

Audrius K.