Tema: Re: kur ltu pirkti samsonite lagamina
Autorius: Andrius V.
Data: 2012-02-10 19:28:58
as pasisaipiau is savo pirkeju kad jie pristate pardavejui visiskai
sudauzyta lagamina tikesis kad del garantijos jiems pakeis ji nauju :) o
siaip daugelis keliaujanciu visiskai nezino kad oro uoste gavus sudauzyta
lagamina reikia reikalaut kompensacijos,o dar daugiau manau jei ir zinotu
tai paprasciausia nesusikalbetu,nes tokie kaimai I uzsienius dirbt vaziuoja
kad oj oj

"70005"  parašė naujienų news:jh3gm5$umn$1@trimpas.omnitel.net...

"Andrius V." <andrvirv@takelis.lt> wrote in message
> na nesusikalbam :) as ne zodzio nesakiau kad samsonite prasti
> lagaminai,pas mane brangiausias lagaminas 160lt ir tai zmones pamate
> TOOOOKIA kaina vos ne priepuolis istinka :) jie net nemate didesniu
> kainu.jei tureciau samsonite tai tikrai gyvenime nei vieno
> neparduociau,nes niekam kas turguj perka lagaminus uz tokia kaina
> nereikia.

Tai suprantama:) Tik tavo pastaba pradžioje nuskambėjo tarsi pasišaipymas iš
brangių lagaminų pirkėjų.