Tema: Re: Batų džiovintuvai
Autorius: Audrius K.
Data: 2012-02-06 23:33:10
On 2012-02-06 13:00:31 +0200, lllll said:

> Skirtumas tas, kad už tą panašią kainą siūlomi paprasti džiovintuvai, o
> čia su UV spinduliais.

Kas is to. Nera oro putimo, del to dziovinimas vyksta labai letai ir
neefektyviai. Galima ir po radiatoriumi pakisti, isdzius ne ka leciau...

> Tas, kur su UV spinduliais iš prosport, kainuoja kelis kartus daugiau
> http://www.prosport.lt/category,catalog.item,id.2928
> Kaip supratau, yra dviejų tipų: tik džiovikliai, ir džiovikliai su UV
> spinduliais, kurie papildomai dezinfekuoja. Abiem atvejais kainų
> skirtumas akivaizdus, galbūt tik norima papildomai mokėti už džiovinimą
> oru ir pan. funkcijas.

Pirmiausia geras dziovintuvas turi tureti galimybe pusti silta (sausa)
ora. Tik toks budas dziovina efektyviai. Visa kita - papildomos
funkcijos - jau skonio reikalas. Gal  buti dezinfekcine funkcija UV
spinduliais  (ja as iki siol abejoju, ar tai tik ne akiu dumimas),
kvepalai (brangu, reikia keisti kvepalu elementus, bet kvapas
malonesnis), taimeriai (nereikia isjungineti, po uzduoto laiko
issijungia pats, todel gali palikti ilgam) dziovinimo oro srauto
reguliavimas (kuo didesnis srautas, tuo garsesnis. Jei dizovini tame
paciame kambaryje, kuriame miegi, tada tai pakankamai svarbu (pvz
kalnuose apartamentujose)), kompaktiskumas (kai reikia sutalpinti i
ribota bagaza)

Audrius K,