Tema: Re: Batų džiovintuvai
Autorius: lllll
Data: 2012-02-06 13:00:38
Skirtumas tas, kad už tą panašią kainą siūlomi paprasti džiovintuvai, o čia
su UV spinduliais.
Tas, kur su UV spinduliais iš prosport, kainuoja kelis kartus daugiau
http://www.prosport.lt/category,catalog.item,id.2928
Kaip supratau, yra dviejų tipų: tik džiovikliai, ir džiovikliai su UV
spinduliais, kurie papildomai dezinfekuoja. Abiem atvejais kainų skirtumas
akivaizdus, galbūt tik norima papildomai mokėti už džiovinimą oru ir pan.
funkcijas.

lllll

On 2012-02-06 08:21:27 +0000, lllll said:

> Pažiūriu į kainas... ir prisimenu paprasčiausius:
> http://pigu.lt/top_tv_shop_prekes/namai/batu_dziovintuvas?id=3039887
> Kadangi man kaip ir nereikia skubiai, aktualiau dezodoravimas, įsitaisiau
> http://pigu.lt/top_tv_shop_prekes/namai/batu_dziovintuvas_uv_spinduliais?id=948044
>  - tik šito, norint dezodoruojančio poveikio, kelioms valandoms nepaliksi,
> reikia bent 6-8....
>
> lllll

na bet tas už 99 tai ne ką pigiau negu kiti :)