Tema: Re: Lygumų slidžių batų dydis
Autorius: Vitas
Data: 2012-01-22 09:03:25
Tai jei slides nedevetos, tai koks skirtumas kiek joms metu? Net jei ir
devetos, bet nesuluzusios nematau reikalo pirkti naujas. Pirma panaudokite
tokias kokias turite, paskui spresite ar reik atnaujinti inventoriu ar ne.
O apkaustai ir batai buna is esmes dvieju tipu. NNN apkaustai su batais
kainuos apie 300lt, o senesni N75 - apie  170Lt.