Tema: Re: Lygumų slidžių batų dydis
Autorius: Povilas
Data: 2012-01-20 20:01:38
Na,kad jau este daugiau nei eilinis slidziu turetojas,tai prasau patarti ar
apsimoka ant visiskai neliestu senu estiskos firmos Visu slidziu deti kokius
nors apkaustus is naujesniu ar jas tiesiog palikti atsiminimui? Kokios eiles
skaiciai gaunasi siais laikais : apkaustai,batai,darbas?Tiesa,maximoje
maciau rossignol kompektukus,bet man pasirode jie per glezni - gal 20 metu
nevainejau su lygumu slidem,tai bijau,kad sulauzysiu is pat pirmo karto:)

"Sauliusv"  parašė naujienų news:jf9ngu$kdb$1@trimpas.omnitel.net...

Priklauso kaip slidineji - jei "vaikshciosi" lauke su slidem - tada reiks
storesniu kojiniu .
Bet jei duosi tempo - tai su storesne kojine bus per shilta.

Sau pirkau kad tilptu su storesne kojine. Su zmona slidinejant tenka
"vaikshcioti".
Nors kazkada priesh ~25 metus kartu su Panavu varzemes kuris kuri :-(

Sauliusv