Tema: Re: apie el.laikmena keliaujanciam
Autorius: svyt
Data: 2012-01-20 14:20:02
dukrai padovanojau huawei 8600 berods, naujo kaina apie 300 lt, batareika su
igo laiko nu nemaziau 5 valandu. o siaip irgi lako gerokai geriau nei htc
kaiser, matyt todel kad procas silpnesnis, nu ir pati igo sumazintu
funkciju. net goclever automobilinis navigatorius man laiko apie 4 val
naviguojant., irgi pirktas pries pora metu uz 280lt. bendru atveju
pasirinkimu siokiu tokiu yra. yra galimybe pasidaryt visiems irenginiam ir
galinga maitinima- perki sausa akuma 12v, pagal svori ir nora nesiotis,
perejima is 12v i usb ir vuolia, kilogramo irenginys ir parai turi
navigacija.

--
vyt/ /