Tema: Re: apie el.laikmena keliaujanciam
Autorius: lllll
Data: 2012-01-16 14:36:50
Na mano netbookas, nejungiant interneto ir pan, rodo batarkės laiką 10+h, o
su wifi - ~7h. Tačiau kelionėse pagrinde naudojam kaip talpyklą nuotraukoms;
ir aišku, nemanau, kad ilgiau nei smartas geras temptų.
Aišku, jei važinėjant išnuomotu auto, tada gps prietaisas ne pro šalį;
tačiau ir žemėlapis atskirai nepakenktų (Tenerifėj pasiskolintas GPS labai
gražiai nublūdijo truputį, išvažiavom pagal ženklus).
Smartas... nežinau, nepatogu naudoti ir ne patį pigiausią, o jei dar koks
nebrangus...
Gal geriausia ne pirkti kažką pigų, bet skolintis arba nuomotis kažką
geresnio?

lllll

"bleketas"  wrote in message news:jf12ih$ktt$1@trimpas.omnitel.net...

siuolaikiniai smartai turbut laiko ilgiau nei delninukai, plius rask dar
toki siais laikais.

eee tai kazin ar patogu plius nelabai ten jo batarke temps ilgiau nei
smartfono. Kiek ji ten 6-7 valandas atlaikys non stop, plius dar jam gps'o
reiktu.

As visgi uz smartfona plius vietine kortele su internetu.

kryme taip padarem, tai gal uz 10lt uzteko visom atostogom interneto, o
normaliai juzinant uztekdavo dienai dviem baterijos. Turejom aisku ir eee,
bet su juo tai tik namie ant rozetes.