Tema: Re: Batai siltam orui
Autorius: route 666
Data: 2012-01-19 23:23:35
Turiu  Salomon Techamphibian:
www.norwaysports.com/salomon-techamphibian-sport-sandal-mens/
Pagrindinė avalynė vasarą kasdieniam vaikščiojimui, einant didesnius
atstumus pajūriu, irstantis, minant pedalus, irstantis.

Anksčiau turėtus sandalus Salomon Habana yra tekę ir ant Slovakijos akmenų
išbandyt nenorint šlapint trekinginių batų. Kiek nuogastavom, kad
nepasiteisins (juk sandalai!), bet nenuvylė:
www.sierratradingpost.com/habana-sandals-by-salomon-for-women~p~62267/