Tema: Re: Batai siltam orui
Autorius: pedos
Data: 2012-01-18 14:42:13
štai
http://66shop.lt/lt/avalyne/keen/hybrid-avalyne-vyrams/owyhee-men-sandal.html

"lllll"  wrote in message news:jf6dvn$hf$1@trimpas.omnitel.net...

Klausimas: gal ne batus, o serijos - sandalai/basutės? t.y., visiškai
atvirus?

lllll

"Uztrauktukas"  wrote in message news:jf6a0c$qq0$1@trimpas.omnitel.net...

Kojos mano linke greitai shusti, kokius batus rekomenduotumet siltam
klimatui turistauti? I kalnus nesikabarosiu. Gal verta tiesiog imti
batus begiojimui su tinkleliu? Duriu Geox tokius kasdieninius, tai padas
nepasiteisines nei ventiliacijos nei h2o pralaidumo prasme. Del Gore-tex
irgi smarkiai abejoju, ar neshus. Gal klystu?

Buvau nuziurejes tokius tinklelinius Nike batus treniruotems, bet ten
konkreciai tik tinklas ir padas, suabejojau ar nebus per glezhni
turistavimui.

Ka renkasi trekkeriai?