Tema: Re: Straipsnis
Autorius: Ignas
Data: 2011-12-17 05:56:48
blemba. Siaubas, kiek Lietuvoj aukstos kulturos, issilavinusiu, visaip kaip tobulu zmoniu, gaila, kad gatvej ar parduotuve nesutinku nei vieno. Gal slepiasi? Bet nuo ko tada, arba kodel? Daug klausimu, i kuriuos nera atsakymu, sitas - vienas is ju.

Kaip teisingai jau kazkas pastebejo, viena patirti gauni keliaudamas verslo reikalais, kita - del keliavimo. Liudvikas apraso verslo keliavimo puse, kur px koks miestas, px koks viesbutis, px absoliuciai viskas, pisau visus muziejus per subine, vienintelis reikalavimas - greit ir patogiai iki viesbucio, kur pasiruosiu rytdienos susitikimams, konferencijai ar dar kam, jei liks laiko - nusipirksiu koki atsitiktini suvenyra, kad atsiminciau, kuriame mieste ir kurioje salyje buvau, ir vel i lektuva, ir vel viskas is naujo... Teko pabandyt (tiesa, gana ribotai) toki keliavimo buda, visiskai sutinku su autoriumi - maltis po muziejus ir gilintis i architektura aiko nera, o jei ir butu, as verciau miegociau :))))))))) Tikrai ne kiekvienam lemta ir verta tai patirt, na bet likimai ivairus