Tema: Re: Straipsnis
Autorius: bzik
Data: 2011-12-16 13:46:17
jo keliavimas kiek kitoks, nei suprantama pagal terminą "keliautojas" :) Ir tai taip pat patirtis, nes keliaujant kartą kitą per metus nesusiduri/nekreipi dėmesio i tai, ką mato žmogus, į lėktuvą lipantis kas antrą dieną. Verslo kelionė dažniausiai uždeda antspaudą, kad buvau mieste x. Miesto, šalies dvasios joje tik tiek, kiek turi laiko vakare kur nors nubėgt, ar prisiduriant papildomą dieną prieš/po.