Tema: Re: Wizzair bilietu pirkimas
Autorius: Korke
Data: 2011-11-26 14:39:25
o tai slabo cia parasyt ? ar pagal grupsu paniatkes jei nori pilnavercio
atsakymo, o ne tik anonsinio patrizniojimo turi asmeniskai kreiptis ? Nes
tema nemanau, kad man vienam aktuali.
O biciulis Sadzikas manau neka daugiau is tavo "informatyvaus ir issamaus"
atsakymo suprato. Ir butent tavo info pateikimas yra iskreiptas tv laideliu
anonsu stiliumi.