Tema: Re: Wizzair bilietu pirkimas
Autorius: Korke
Data: 2011-11-25 12:29:39
On 2011.11.25 10:12, keksas wrote:

> Pradet reikia nuo to, kad pastoviai veluoja. Tai gali buti pavojinga, jei
> skrydis jungtinis.
> Susiduriau mazai, bet negatyvo buvo daug. Nepradesiu visko dabar vardint.
> Gyvenkit geromis emocijomis :)

zurnaliuga bene esi koks.... prianonsina, pripudrina is serijos (o
siandien matysite, o mano laideleje, o sokiruojantys dalykai, oi kokie
baisi pasikartojanti situacija, o siaubas)

- a kas buvo ?

- ai tai karta cia skridau, biski velavo... RINKITES bet ka kita tik ne
situos...

nes nu jo, tokiu gi daxuja musu mieste, beveik kaip mikriuku firmu, ir
visi tokia pacia kaina, tai tik rinkis...

pzdc, pzdc ....