Tema: Re: pamestas bagazas
Autorius: qqq
Data: 2011-10-07 21:02:35
Neseniai praklausiau tokį romaną: Artūras Heilis „Aerouostas“... Tai ten
vis kartojama, kad aviakompanijoms yra paprasčiau, pigiau ir naudingiau
kaip šiuo atveju sumokėti už tą fotiką nieko per daug neklausinėjant,
nei leistis į kokius nors bylinėjimus ar, neduok dieve, patekti į "Bild"
Zeitung'o pirmą puslapį... Prestižas ir geras vardas turbūt daug verti...

Senas tas romanas, bet gal ir dabar panašiai mąstoma... :)