Tema: Re: pamestas bagazas
Autorius: servisas
Data: 2011-10-07 13:45:33
Mum buvo kazkiek panasiai, bet ne visas bagazas dingo, o tik dali daigtu
nufiso is cemodano.
Oro uoste uzpildziau lapa, dingo tas ir anas uz tiek ir tiek, palikau
kontaktus, ir namo po keliu dienu atejo laiskas is lufthansos, mazdaug
negerai vezioti fotikus bagaze, bet kompensuosim. Parasiau elektroniniu
pastu saskaitos numeri ir po keliu dienu grizo pinigai. Buvau labau
nustebintas paprastumo ir sakiau lufthansa reklamuosiu iki gyvenimo galo.
Yra kazkokios oro uostu taisykles, kuriame surasyti nerekomenduojami vezioti
daiktai, tarp kuriu ir fotikai pamineti, tai maniau pasakys, kad pats
kaltas, dar prades prasyt pirkimo dokumentu etc, bet lufthansa sakyciau
labai kilniai pasielge. Aisku, tikiuos kad kas prisiskaites mano liaupsiu
neprades piktybiskai ieskoti naudos.