Tema: Re: masinos nuoma Italijoje (Milano bergamo oro uoste)
Autorius: shimtas kinieciu
Data: 2011-10-04 08:28:33
nu tai labai daukur taip yra kad numeti raktus kurnors ir tiek. o kokiam
rode tai ishvis mashinoj palikti liepe raktelius po kilimeliu ;)

"Raimondas"  wrote in message news:j6d3je$j3t$1@trimpas.omnitel.net...

Atkreipk demesi, kokiu laiku reiks iskristi, ar jau dirbs tos kontoros.
Italai nesivargina laiku atsidaryti, juo labiau apziureti automobili. Teko
jiems numesti raktus ir begti i checkina. Jei po to pripaisys apgadinimus ir
nurasys nuo kreditkes liksi pats kaltas. Man pasiseke, bet su ta kompanija
daugiau nebesusidesiu.