Tema: Re: masinos nuoma Italijoje (Milano bergamo oro uoste)
Autorius: Raimondas
Data: 2011-10-03 22:49:02
Atkreipk demesi, kokiu laiku reiks iskristi, ar jau dirbs tos kontoros. Italai nesivargina laiku atsidaryti, juo labiau apziureti automobili. Teko jiems numesti raktus ir begti i checkina. Jei po to pripaisys apgadinimus ir nurasys nuo kreditkes liksi pats kaltas. Man pasiseke, bet su ta kompanija daugiau nebesusidesiu.