Tema: Re: Nerukancio klausimas
Autorius: Bull
Data: 2011-09-03 19:54:04
DutyFree, bent jau Vilniaus ir kitu ES miestuose cigaretes zenkliai
brangesnes, nei perkant kad ir Maximoj ...
Neapsigaukite del mokesciu - tikras DutyFree galioja tik kelionems i
treciasias, t.y. ne ES, salis.
Jei keliauji is Vilniaus i koki nors europini miesta, tai laikoma judejimu
ES visuje ir, atitinkamai, visi mokesciai prekiu kaina irgi yra iskaciuoti.