Tema: Re: Nerukancio klausimas
Autorius: Ignas
Data: 2011-09-03 17:35:58
duty free prekes buna be kai kuriu vietiniu mokesciu (ir pvm, jei keliauji uz EU ribu), taciau yra taikomi visokiausi oro uosto mokesciai ir antkainiai. Alkoholis VNO pigesnis oro uoste (uz ta pacia kaina gauni ne 0,7, o 1 litra), del cigareciu nzn, turbut irgi kazkiek pigesnes. Tik oro uoste tabako pasirinkimas zymiai mazesnis, nebutinai reikiamu tures.