Tema: Re: OT kos'as
Autorius: Toxis
Data: 2011-08-04 20:20:19
gerbemasai - lektuvu skristi yra daug saugiau nei vazhiuoti automobiliu ar
tuo labiau mikrushke. Taigi, jei ash esu pakliuves I automobilio avarija ash
laisvai galiu plot ir mikrushkej o kai zhmones prades shnairuot ar komentuot
ash tiesiog pasakau 'ash buvau pakliuves I avarija', ar tavo atveju 'ash
kazhkada buvau tokioj situacijoj, kad neishmanydamas vairavimo ar
automechanikos subtilumu padariau svaria ishvada, kad ash vos nepakliuvau I
avarija' - todel neshnairuokit chia, ash galiu plot ne tik chia, bet ir kino
teatre, beigi atneshti ekranui geliu! va!

p.s. kazhkada kylant ish dusseldorfo oro uosto per tokia audra, kad stovet
lauke literally buvo sunku, nes atrode kad nupus, tikrai buvo ganetinai
nejauku, nes lektuva mete ir jis shokinejo lyg epilepsike 'ant virshaus' -
ir nieko, nieks nei plojo nei dainavo nusileidus - ar jau gavau leidima
plot, ar chia nesiskaito 'tokia' situacija?

"Raimis"  wrote in message news:j1ejp1$e04$1@trimpas.omnitel.net...

Matosi laimingi žmonės, niekad nesusidūrė su mirtim akis į akį. Kai
pakliūni į kokią audrą su žaibais, ar neišsiskleidžia šasi ar dar koks
gedimas pasitaiko, tai pasiekus žemę būna labai gera. Čia ne mikriukas,
kad sugedus išlipsi ir kito palauksi.
Linkiu nepakliūti į tokią situaciją.