Tema: Re: OT kos'as
Autorius: Edo
Data: 2011-08-04 09:09:31
Buvau birželio pradžioje. Dar ne sezonas skaitėsi. Taksi nesinaudojom,
nes gyvenom netoli Koso miesto centro. Nuomavomės dviračius už juokingą
kainą (3-4 eurai dienai), su kuriais nesunku pasiekti bet kokį
paplūdimį, ėmėm mašiną kelioms dienoms, o į oro uostą su autobusu
suvažinėjom. Kainos nėra aukštos, bet aišku yra įmanoma užsiraut ant
kokio poilsiautojus apiplėšt orientuoto restoranėlio :-)) Kas guodžia -
kokybė būna iš tikrųjų gera.

Lankytinos vietos standartinės. Asklepionas (medicinos globėjo Euskulapo
šventyklų kompleksas) visai šalia Koso miesto. Gal 5 eurai įėjimas.
Karštos versmės gal 12 km nuo Koso pietinėje salos pakrantėje. Bet ten
reikia pora km į kalniuką mint, su dviračiu nuvažiuot sunkiau. Tiesa,
važiuoja kartais autobusas. Kalnų kaimeliai. Ypač akcentuojama Zia dėl
gražaus saulėlydžio. Galima užvažiuot pavakarieniaut, bet šiaip labai
suturistinta vieta. Tiesa, iš ten eina toks kaip ir hikingo takas link
kalno viršūnės. Mėgstantiems pasivaikščioti.

Labiausiai patiko išvyka į Nissyros salą - vulkano krateris, tušti kalnų
kaimeliai. Nu ir aišku vėjuota vakarinė Koso salos pakrantė. Jei norite
daugiau pasivažinėti vietiniais keliukais geriau nuomotis Suzuki Jimmy
kokį :-) Į Rodą nuplaukt jokių problemų - yra keltas anksti ryte ir apie
5 vakaro atgal. Bet čia užteks laiko tik tvirtovei apžiūrėt ir pavalgyt.
Keltas į vieną pusę plaukia ~2:30 val.

Nu ir dar lieka paplūdimiai...

E.