Tema: Re: Dusseldorfo apylinkes sheshtadienis/sekmadienis
Autorius: ev
Data: 2011-08-03 11:06:22
T-Mobile prepaid yra. Gavau tokia pries pora sav (nes nebeveikia bites SIM
korta),
ir ismesiu i siuksliu deze, nes internetu leidzia papildyti tik su vokiskom,
austriskom,
olandiskom ir sveicariskom kortelem (swedbank mastercard netiko). Galima
pildyti
ir ne internetu (turbut parduotuvese ar spec bankomatuose), bet man sitas
konceptas
"neveza".
Kartais T-mobile belaidis yra ir viesbuciuose, jei nebus to paties
nesusipratimo su
apmokejimu kortele - savaites ar menesio accountas neturetu buti "per
brangus". Dienos ar
valandos kaina neatrodo logiska.