Tema: Re: Dusseldorfo apylinkes sheshtadienis/sekmadienis
Autorius: golfietis
Data: 2011-08-01 13:17:10
Šį savaitgalį buvom Dusseldorfe. Penktadienį važiavom į Sinheim technikos
muziejų. Šalia (30 km) yra dar Spayer technikos muziejus (na jie ten
giminingi). Mums kaip technikos mėgėjams tai buvo atgaiva...

http://www.miestai.net/forumas/showthread.php?t=4985&page=3&highlight=technikos+muziejai

Dar yra Munster miestelyje (tolokai nuo DUS, kažkur jau netoli Hamburgo)
German Panzer museum (Tankų muziejus).

Tiesa mes važinėjom su nuomota mašina. Tau atobanas buvo gan smarkiai
apkrautas olandų sraigiais keliaujančiais kažkur..

golfietis