Tema: Re: Artima lenkija
Autorius: cD-r0m
Data: 2011-07-24 21:56:47
Jo, po to 3 dienas važinėji po latviją, pamatai keliolika tūkstančių kelio
ženklinimo stulpelių, sustoji prie "lankytinos vietos" pamatai kad ten auga
koks paprastas senas medis ir prie jo geria 5 ekipažai latviškų pacanų :) O
galų gale atvažiavus iki nakvynės matai kad ten geria dar 5 ekipažai, kurie
eis miegot tik kai nusprogs..