Tema: Re: Artima lenkija
Autorius: Bone Daddy
Data: 2011-07-24 20:11:37
Aš kaip neturiu jokio kraujo, tai man pofig visi urbanistiniai senamiesčiai kartu su pilim. Kiek lankiausi bet kokiame senamiestyje nuo Leningrado, Tallinnoooo Kijevo iki vakarinės Europos pakrantės, jie man nesuteikia jokio entuziazmo. Nebent pilis stovi ackirai kažkur laukuose kalnuose.
   Ir šiaip nemėgstu nutrintų nuzulintų "must see" tipo maršrutų, objektų. Mano stichija laukinis gamtovaizdis, pageidautina nekarštuose kraštuose.
Beje:
„Planuojant atostogas svarbiausia – neprašyti kitų patarimų ir įsiklausyti į save, nes atostogos – asmenybės atspindys”, – sakė vilnietė psichologė-psichoterapeutė Aušra Griškonytė.

http://www.lrytas.lt/-13114933931310021242-poilsis-kartais-ir-i%C5%A1vargina.htm