Tema: Re: auto nuoma Rodo saloje
Autorius: Night
Data: 2011-07-22 09:18:15
Visai neseniai kaimynas dalinosi ispudziais apie Roda, tai sake, kad
issiuntinejo mailus nuomos kompanijoms mol "duodu 200 eur uz 11 dienu" -
viena sutiko. O del to kad bet koks kibiras sueis 130 km ilgio saloje pilnai
sutinku. Jei tektu vaziuoti kelis tukstancius km - kita kalba, komfortas ir
vse dela...