Tema: Re: auto nuoma Rodo saloje
Autorius: skaitytojas
Data: 2011-07-21 18:36:44
nu bet jei niekad nesi vazinejes su maza skarbonke, tai sutik, kad sedint uz
normalaus seimyninio universalo tokios masineles atrodo kreivai, jei ziuret
vien tik i ju isvaizda ir kubatura?

"Yvl"  wrote in message news:j09gd7$c1j$1@trimpas.omnitel.net...

bet kas cia tiem litofcam yra per kompleksas... amzinai tie patys
kukciojimai kaip neyperka issinuomot hamerio ir kaip blogai maza skarbonke
kuria iperka...
ir vazineja zmones po kalnus su litrinem corsom ir nenumirsta....