Tema: Re: Ieskau kompanijos dviraciais
Autorius: suirad
Data: 2011-07-18 16:32:34
Dekui, sitokius ir as radau. Galvojau gal kam "gyvai" ta dviraciu taka
matyti teko, nes tuo kas apie eurovelo trasas rasoma aklai pasitiketi
neverta. Bent jau lietuvoj didele dalis - tai tik zenklai ant bendro
naudojimo plento (ar zvyrkelio) prikabinti, o vietomis tokie keliukai
suzymeti, kad net su traktorium nepravaziuosi...