Tema: Re: Ieskau kompanijos dviraciais
Autorius: svyt
Data: 2011-07-17 21:52:28
as tai paauglystej po 30-40 nuvarydavau per diena sodo zvyrkeliais, bet jei
istisai vaziuot, ir 15 sunku budavo, nu tiesa lygint vaziavima kokia desna2
mazais ratukais su geru dviraciu gal kiek nerimta. paprasciausiai, bijau kad
bus suburta labai nevienodai fiziskai pasirengusiu zmoniu burelis, ir
vieniem bus vargas vytis, kitiem vargas laukt, vienas nores pajuriu, kitas
misku, trecias nusimaudyt, ketvirtas alu pliumpint, o kita diena isvis
negales vaziuot. labai jau konkreciai aptarkit detales pries kelione, faina
butu ir as noreciau, bet sia vasara atostogu jau nebenus man.

--
vyt/ /