Tema: Re: Londonas-ka pamatyt verta?
Autorius: Guliu Rukau
Data: 2011-07-17 20:28:24
nezinau del kokiu priezasciu taip padaryta, gal tiesiog del svietijisku, kad
ir vietiniai pradetu juose lankytis :) bet tai man irgi patiko, pvz
edinburge jau teko suploti nemazai, kad papulciau i pili.

be visko pamineto siulyciau dar natural history museum, salia science, ne
apie technika, bet nerealiai idomu. taip pat dar war museum.

tik patarimas science ir natural history yra laaabai dideli muziejai,
kiekvienam reikia skirti atskira diena, kitaip kojos i sinka sulys ir
pervargsi nuo ispudziu. war museum gali sukombinuoti su kokiu kitu
muziejuku.

jeigu domina istorija dar yra british museum.