Tema: Re: Londonas-ka pamatyt verta?
Autorius: neratoblogo
Data: 2011-07-14 11:47:51
Rekomenduočiau Britų karinių oro pajėgų (RAF) muziejų. Turėtų patikti, jei
nors truputį traukia lėktuvai, o juolabiau WW2 tematika.

Labai keista empiriškai, o ne teoriškai suvokti, koks netikėtai mažas buvo
Supermarine Spitfire ir koks milžiniškas B-24 bombonešis.
Nekalbant apie tai, kad apskritai smagu gyvai pamatyti tai, ką iki tol matai
tik  Discovery channelyje (Messerschmitt Bf 109E-3, Messerschmitt Bf 110G-2,
Junkers Ju 87G-2, Heinkel He 162 ir t.t.)

Lėktuvų sąrašas čia (apie 100 lėktuvų):
http://en.wikipedia.org/wiki/Royal_Air_Force_Museum_London

http://www.rafmuseum.org.uk/london/plan-your-day/what-to-see.cfm

p.s. iėjimas nemokamas.
p.p.s. pastebėjimas pusiau į temą: Londone visi muziejai, į kuriuos mano
nuomone verta nueiti, nekainuoja arba kainuoja simboliškai. Paryžiuje,
priešingai - visi muziejai, į kuriuose verta nueiti, kainuoja daug.