Tema: Re: Atsiskaitymas mokėjimo kortelėmis
Autorius: alm
Data: 2009-04-01 09:23:29
ab wrote:
> Visuomet (anksčiau?) buvo skelbiama, kad atsiskaitant mokėjimo
> kortelėmis užsienyje yra taikomas palankiausias valiutų konvertavimo kursas.
>
> Ar aš kažką praleidau (gal bankai informavo?), tačiau paskutinėse
> kelionėse gaunasi ne visai taip...
>
> Pvz. Maestro (swedbank):
> 2009-03-16: išleidau 255,99 EUR, o nuo kortelės nurašyta 887,40 LTL
> (kursas 3,4665), nors swedbank kursas archyvuose tą dieną GRYNAIS yra
> 3,463 (negrynais 3,461).
>
> Nuo mano pirkinio gaunasi nedaug: -1,42 LTL, ale vistiek...
>
> O pvz. su Visa Electron (SEB):
> [...]

pagal mano patirtį skirtingomis lietuviškomis kortelėmis sumokama suma
dėl skirtingų kursų skiriasi taip iki 1%

seb šiaip pasirodė prie brangesnių variantų (kažkada atkreipiau dėmesį,
kad latus man brangiai "pardavė")

dabar stengiuos atsiskaitinėt su kortele to banko, kurio kursai man
subjektyviai geriausi pasirodė (aišku gali būti, kad blogai pasirodė)