Tema: Re: Atsiskaitymas mokėjimo kortelėmis
Autorius: VytautasK
Data: 2009-03-27 06:29:00
Siaip jau nepatinka - neskaitai. Kokios problemos?

Kas del kurso, tai cia kaip visur: didele dalis vartotoju mano, kad tokie ir
panasus "mazi apiplesimai" yra smulkmena, bet, kai paskaiciuoji, kiek zmoniu
naudojasi, tai pasidaro visai nemaza suma :) Lasas po laso ir lobsta svedu
bankai, GSM paslaugu operatoriai ir kiti panasus lupikautojai :)