Tema: Re: dviraciais Vokietijoje
Autorius: padugne
Data: 2009-03-31 21:11:12
On Tue, 31 Mar 2009 08:50:52 +0300, Plootas wrote:

> apsvarstymu metas :)
> keltu transportuojantis kainuotu ~1000lt 2 zmonem automobiliu
> vaziuojant, pirmyn atgal kuras ~400lt + vinetkos ivairios, tai iki 500lt

"vinetku" vokietijoje nera. Bet tai zinoma teisybe, automobilio
perkelimas yra brangokas malonumas. Ir jei niekur nevazinet tai tiesa
pasakius neapsimoka.

> true... bet minusas tas, kad nieko nematai keliaujant, aisku, tokioj
> kaip lenkijoj gal nelabai ka yra ir ziuri... Beje, o kaip su dviraciu
> transportavimu lektuvu jei neturiu specialaus futliaro?

O ka? Imi ir transportuoji. Taip kaip kaip ir visokius vezimelius.
Apibraizyt zinoma gali, bet jei tai svarbu tai niekas netrukdo
pasirupinti ipokavimu.

Kas del pamatymo pakeliui tai gali pernelyg nepergyvent, kelte irgi labai
daug nepamatysi :)

> readau dar toki saituka
> http://www.germany-tourism.de/cycling/interactive_germany_map.htm visi
> dviraciu marsrutai sudeti ivairiu ilgiu ir sudetingumu. Reiks
> pabrowsinti nes panasu kad po visa sali yra kur pakeliauti.

Tikrai taip. Vokietijoje gerai isvystytas dviracio takeliu tinklas, ipac
vakaru puseje. Esminis klausimas - ka TU PATS nori pamatyt.

Jei galvot realistiskai ir ziuret i pinigus, tai realiausia arba keltis i
pajuri arba skristi lektuvu ten kur pigiai skraidina.

Siaureje daugumoj lygumos. Jei nori pasivazinet pernelyg neisitempdamas -
visai nieko.

Kita vertus, ryanairas skraidina i hahna kuris randasi mozelio slenyje.
Landsaftas bent jau man zymiai idomesnis nei pajuryje (vynuogynai,
senobiniai miesteliai etc), bet kartu ir kalvota. T.y. yra ka minti.
Ir jei sugalvosi pasitrinti po visokius vyno rusius, tai nukentes ir
pinigine :)

--
In teh beginnin Ceiling Cat maded teh skiez An da Urfs,
but he did not eated dem.