Tema: Re: dviraciais Vokietijoje
Autorius: padugne
Data: 2009-03-31 01:10:47
On Mon, 30 Mar 2009 22:35:04 +0300, Plootas wrote:

> pagalvojau, kad su automobiliu daugiau galimybiu tureti lankstu grafika
> ir nusigauti ten kur norima, pagaliau kaina keltu - traukinys Vilnius -
> Klaipeda pirmyn atgal 100lt zmogui + keltas ~400lt pirmyn atgal. taigi
> gaunasi islaidos ~500lt zmogui vien transportui.

Tai vistik keltu pesciomis ar automobiliu?

> Mosel butu labai gerai, bet mano paskaiciavimais ten gaunasi jau virs
> 1600km i viena puse nuo vln. Truputi per toli...noretusi sutilpti i
> 2500km pirmyn atgal tiek del finansu tiek del vaziavimo laiko. any ideas
> kur nuvaziuoti pasivazineti dviraciais nesirisant prie pajurio ?

Automobiliu - taip, atstumas mazdaug teisingas. Nors vokietijoje jau
nelabai didelis skirtumas ar 500km ten ar sen. Didziausias stresas yra
lenkijoje.

Bet jei jau spaudzia laikas ir pinigai, tai gal tikrai vienas is variantu
butu ryanair is kauno i frankfurt-hahn. Minetas hahn kaip tycia ir
randasi paciame mozelio slenyje.
Uz 500lt galbut netgi susipeliautum bilietus kartu su dviracio
transportavimu beigi sutaupytum ~2 paras keltu.

O seip taigi yra visokios cekijos, lenkijos. Nera taip toli, o galbut ir
pigiau nei vezintis po vokietija.

Jei nori butinai vokietija, tai be mozelio yra daug ir kitu vietu,
klausimas tik ko pats pageidauji ir kokios galimybes nuvykti.

--
In teh beginnin Ceiling Cat maded teh skiez An da Urfs,
but he did not eated dem.