Tema: Re: Del dviraciu
Autorius: mumumčik zergatronas
Data: 2009-03-31 01:26:02
na as turiu kita nuomone jei galima..

pirko pazistamas nepigu dvirati toje "prie banginio"
ir kaip tycia numynem iki gerasdviratis pardes (man bagazines reikejo)
tai savininkas pamates ta "nepigu" dvirati pasake kelis komentarus
(neprasytas, tiesiog pamate ir pakomentavo):

dvirati siaip neblogas.. remas ok, carbonine sake.. hm.. na
marketingas.. kam det carponine, kai buvo galima uz ta pacia kaina
stebules idet geras, o idetos pigiausios (nes ju niekas neskiria nuo
geru), sedyne neoriginali - "tokiai kaina 20lt su vamzdziu ir pacia
sedyne", vienzo kas gerai:
remas + carbonine sake ir shifteriai deore, nes tik ta mato  ir sugeba
atskirt pirkejas.. o visa kita - iseme normalias dalis ir sudejo pigena..

ir dar.. is tos pardes prie iki:

pirkom dviraciams krepsius
A. kaina kiekvieno po 120 lt..
B. kaina po 90lt..
kai atejom trise ir dar pasakem, kad salia thomas phillips B krepsiai po
65 parduodami - atidave A krepsius 2 vienetus uz 180.. o B vienetus uz
120.. (phillipse tik vienas B likes buvo..) aisku gerai kad ant
savininko uztaikem.. bet siaip kontora ten tokia hm.. ://