Tema: Re: Del dviraciu
Autorius: Bronco
Data: 2009-03-24 21:11:39
KTM davė gerą patarimą. O ieškoti gerų naudotų dviračių parduotuvėse yra
ne pats dėkingiausias užsiėmimas. Gerus dviračius žmonės parduoda per
specializuotas skelbimų lentas, forumus ir aukcionus, bet tikrai
nepriduoda kaip laužą supirkėjams. Atskira istorija apie vogtus
dviračius, bet aš tikiuosi, jog klausiama ne šito.