Tema: Re: skrydziai i USA
Autorius: alm
Data: 2011-05-31 00:00:01
2011.05.30 23:24, Ričardas Čepas rašė:

> dohop.com dar gali pažiūrėti dėl ramybės, bet netikiu, kad pigiau kažką
> rasi. Kažkaip nelabai realu tikėtis nuskristi per pusę pasaulio ir dar
> piko metu už pigiau. Aš tai pirkčiau tuos bilietus kol dar yra, nes
> paskui gali ir tokių neduoti. Ir su Lufthansa tikriausiai galima skristi
> be antro persėdimo iš Frankfurto, kiti nebūtinai tą gali pasiūlyti.

Pigiau visada galima rasti, tik bėda, kad tai dažniausiai į nepatogumus
ar rizikas susiveda.
Galima pvz. iš Varšuvos skristi už ~2600 Lt - ne veltui dabar net kelių
firmų autobusai tiesiogiai iš Lietuvos į Varšuvos oro uostą veža, ir
kainuoja skirtingų firmų tik 116, 100 ir 56 Lt (šitas pigiausias tik iki
autobusų stoties) pirmyn atgal. Na bet ~8 val į kiekvieną pusę..