Tema: Re: skrydziai i USA
Autorius: Ričardas Čepas
Data: 2011-05-30 23:24:12
On 2011.05.30 03:39 AM, arunas wrote:
> Dairausi skrydžių į San Francisco, birželio pabaiga/liepos pradžia
> pirmyn ir liepos gale atgal. Pigiausia ką radau tiesiai iš Lufthansa
> saito - apie 3500Lt, greitai.lt ir skyscanner.com randa brangiau. Kur
> dar galima būtų pažiūrėti?

dohop.com dar gali pažiūrėti dėl ramybės, bet netikiu, kad pigiau kažką
rasi. Kažkaip nelabai realu tikėtis nuskristi per pusę pasaulio ir dar
piko metu už pigiau. Aš tai pirkčiau tuos bilietus kol dar yra, nes
paskui gali ir tokių neduoti. Ir su Lufthansa tikriausiai galima skristi
be antro persėdimo iš Frankfurto, kiti nebūtinai tą gali pasiūlyti.