Tema: Re: Austrija
Autorius: Kranas
Data: 2011-05-20 21:07:22
Dekui. Kainos ju puslaypje yra :)

O gal dar galetumet parekomendtuot koki viesutuka ar pensiona?

"Kazbekas"  wrote in message news:ir5f8r$grg$1@trimpas.omnitel.net...

Grossglockner pernai buvau, ten tikrai laiko praleidom daug. Gal nevisai
visą dieną, bet arti to. Paskui dar sugrizt i Zalcburga reikejo. Kaina, jei
idomu, man rodos, 28 eurai.

"Kranas"  parašė naujienų news:iq04ms$lsf$1@trimpas.omnitel.net...

Aciu. O kaip pats krioklys - verta iki pat virsaus lipt?