Tema: Re: Austrija
Autorius: upskaskykas
Data: 2011-05-06 07:42:57
Pritariu "donald" buves 2008.
Alpiu kelias paims visa diena, nu nebent tik kad pravaziuot, bet jei jau ten
atsidurei tai skirk laiko ir apsidairyti. Ten vien vaziuojant norisi vis
sustot, nes vaizdai uz lango nerealus, o kur dar pats virsus - aikstele,
ledynas ant kurio reikia pavaiksciot, muziejus.
Tarpeklis. Per valanda nieko nepadarysi, ten gi ne kaip prekybos centro
aikstele, kad sustoji prie duru :). Reikia nemazai paeiti, kol atsidursi
prie kasu, tada eile bilieto laukt. Paciam tarpeklyje irgi neprabegsi,
siauri takeliai ir daug zmoniu. Vienu zodziu planuokis 3 h nuo islipimo is
masinos iki ilipimo.