Tema: Re: Kosas
Autorius: Edo
Data: 2011-04-28 12:12:15
Na aš nebūtinai apie pamatymus klausiau. Rekomendacijos dėl nakvynės
vietų, barų, restoranėlių irgi labai gerai. Dabar jau fiksuosiu, kad
Kardameną tikriausiai teks bandyt aplankyt kur pakeliui važiuojant :-)

E.

P.S. Pakankamai nemažai dėmesio su lietuviškais nr. ir Kretoje buvo. Tai
Kose įsivaizduoju :-)