Tema: Re: Kosas
Autorius: Edo
Data: 2011-04-28 12:09:01
Dėl labai pigiai nežinau. Pirkau bilietus su Ryanair paskutinę kovo
savaitę. Buvo kažkokia einamoji akcija, kad kai kuriems skrydžiams
nebuvo jokių papildomų mokesčių. Pirmyn atgal ~350 Lt gavosi kaina. Nėra
labai brangu. Priedo, kad ir nakvynę galima susirast gana nebrangiai
priklausomai nuo poreikių kol ne sezonas.

E.