Tema: Re: Italja
Autorius: Audrius K.
Data: 2011-04-28 12:04:43
Pasidomek slovenijos autostradu kainomis :-)  Pries dabar jau atsirado
trumpam laikui lipdukai, o pradzioje buvo tik pusmetiniai ar tai metiniai.
Kadangi tranzitu reikia pravaziuoti tik kelliasdesimt kilometru ju
autostrados (o ir is viso jie autostradu turi juokingai mazai), tai uz
kilometra reikejo moketi apie eura....
Audrius K.