Tema: Re: Italja
Autorius: alm
Data: 2011-04-11 16:01:21
2011.04.11 15:49, Vitas rašė:
 > Keliautojai ПА kart bШtЬ du, o kelionКs tikslas - maЧi miesteliai,
 > paplШdimiai. Skrydis А RomЮ. пiaip bШtЬ gerai toks dalykas kaip kadaise
 > bШdavo interrail. Ir dabar kaЧkas tokio yra, bet kainos nedЧiuginanХios,
 > kelioms dienom virП poros ПimtЬ EUR. UЧ tiek jau gali fiat panda
iПsinuomoti
 > ir vaЧinКti tas dienas.

Nu vietiniai traukiniai ir autobusai ten pigūs, ne brangiau nei Lietuvoj
- pagal mane galima tiesiog vietoj prieš važiuojant pirktis nesukant
galvos. Neišsėdėsit tiek laiko tuose traukiniuose, kad brangu pasidarytų
ar tuo labiau interrailas atsipirktų.

Va į tolimuosius (intercity ir pan.) jau verta iš anksto akcijinių
bilietų paimt jei yra poreikis.

šiaip trenitalia.com viskas yra, tik vietinų traukinių bilietai labai
trumpą laiką į priekį parduodami, o tolimus reikia žiūrėti iš anksto
tarp didesnių miestų be persėdimų ir rinktis kainos rūšį (smart ir pan.)
kad gerą kainą rodytų jei yra

 > Beje, o priima А hostelius trisdeПimtmeХius? :)

Žinoma