Tema: Re: Pigi nakvyne Maskvoje
Autorius: Guliu Rukau
Data: 2011-04-05 18:48:30
viska radau dekui visiems. sveciu namai yra, telefonas +7 495 785 8640,
padariau uzklausima per urm saita tai atsake per valanda turbu, pagarba.
netgi du atsakymus gavau, viena is urm kita is ambasados :) vienvietis 100€,
dvivietis 120€, bet rezervuoja tik menesiui i prieki, kaip suprantu,
prioritetas skirtas visokiems oficialiems ambasados sveciams.

o apsistosime pas Raisa Petrovna uz 900rb/n :) vaziuojame i renginuka tai
organizatoriai pasiule :)